Reglement

De clan heeft een algemeen reglement dat door iedere gebruiker dient te worden nagestreefd.
Het reglement zorgt voor een eerlijke, gelijke behandeling en voor duidelijk- en openheid.

§1   ALGEMEEN

Dit algemeen reglement, nader te noemen 'reglement', dient te worden nagestreefd door iedere gebruiker. Hiermee wordt verstaan een ieder die gebruik maakt van een van de onderdelen van Team Legal. Er wordt van gebruikers verwacht dat zij kennis hebben genomen van dit reglement, alvorens een onderdeel van Team Legal te gebruiken.

§2   WIJZIGINGEN EN UITZONDERINGEN

Beheerders hebben het recht het reglement op ieder moment te wijzigen en informeren bij wijzigingen gebruikers zoveel als mogelijk. Het is aan te bevelen op regelmatige basis het reglement zelf te controleren op wijzigingen. Indien gebruikers, na een wijziging, gebruik blijven maken van onderdelen van Team Legal gaan zij automatisch akkoord met de gemaakte wijzigingen. Beheerders zijn ten alle tijden bevoegd uitzonderingen te maken op het reglement.

§3   VERSIES

Indien het reglement wordt gewijzigd vervallen daarmee alle voorgaande (digitale) publicaties. De digitale versie, te vinden op de website van Team Legal www.teamlegal.webnode.nl, is ten alle tijden leidend. Indien de digitale versie verschilt van een gedrukte versie, heeft de digitale versie voorrang.

§4   GEBRUIKERS EN LEDEN

Binnen Team Legal wordt er onderscheid gemaakt tussen gebruikers en leden. Om toegang te krijgen tot diverse onderdelen van Team Legal moet toestemming zijn met de link.

§5   VOOWAARDEN LIDMAATSCHAP

Leden spreken de Nederlandse taal, hebben een minimum leeftijd van 13 jaar, beschikken over een (goed werkende) microfoon/headset en het programma Skype en Teamspeak. Leden zijn tijdens het lidmaatschap van Team Legal niet lid van een andere clan of community, tenzij dit is gemeld en er toestemming is gegeven door een Beheerder.

§6  inactiviteit

Iedereen heeft naast het online-leven ook een druk offline-(privé)leven. Daar hebben wij alle begrip voor. Wij zijn alleen wel van mening dat inactiviteit netjes gemeld kan worden. Dit kan je melden via de Contact pagina www.teamlegal.webnode.nl/contact/ . Heb je een periode minder tijd, ga je op vakantie of is er iets anders waardoor je (tijdelijk) inactief bent, laat dit ons dan weten. Wanneer een Beheerder of Teamleader geen bericht heeft ontvangen van je inactiviteit, dan kan het zijn dat je lidmaatschap wordt opgezegd. Op deze manier houden we de Community actief!

§7   GEBRUIKERSNAAM

Leden dienen zoveel mogelijk dezelfde gebruikersnaam te gebruiken (website, teamspeak, ingame e.d.) en voeren tijdens het lidmaatschap waar mogelijk de tag voor hun gebruikersnaam. Het veranderen van de gebruikersnaam is in overleg met een Beheerder mogelijk.

§8   TEAMS

Leden kunnen zich tijdens het lidmaatschap aanmelden voor meerdere Teams. Teams staan onder het beheer van een of meerdere Teamleiders. Zij beslissen of leden worden toegelaten tot het Team of niet en dienen leden van deze beslissing altijd op de hoogte te stellen. Teamleiders zijn bevoegd clanwars, funwars, of andere evenementen te organiseren.

§9   GEDRAG 

Respecteer elkaar en blijf ten alle tijden beleefd tegen medespelers, gebruikers en leden. Enige vorm van racisme, bedreigingen, discriminatie of oneerlijk spel (cheaten/hacken) resulteert in een permanente ban, waarbij het IP adres wordt opgenomen in de Blacklist.

§10   TAALGEBRUIK

Houd met taalgebruik rekening met medespelers, gebruikers en leden. Een ieder heeft andere grenzen wat betreft taalgebruik: respecteer deze grenzen. Vermijd het gebruik van scheldwoorden en communiceer in beschaafd Nederlands. Herhaaldelijk schelden met ernstige ziekten kan resulteren in een permanente ban.waarbij het IP adres wordt opgenomen in de Blacklist.

§11   Content

Al het content van Team Legal (Logo, banner, tekst enz.) is Copyright indien u toch content heeft gekopieerd verwijder dit dan in verband met strikes.

uitzonderingen

- Leeftijd Leden jonger dan 13 jaar kunnen worden toegelaten als ze zich goed gedragen en toegelaten zijn door de beheerder.